среда, 26 сентября 2012 г.


Рефлексія, модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
  1. Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
  2. Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
  3. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  4. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
  5. Учні мають бути активним у власному навчанні;
  6. Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
- процес;
-результати;
-навчальне середовище.
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різ адоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. ні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий